Veel later dan gepland staat vandaag dan eindelijk het eetdagboek van Pauli hier op de blog. Deze is verlaat omdat ik (Pauli) helemaal niet lekker was, ik ben erg benauwd en hoest nog steeds de longen uit t lijf. Maar dit is niet de enige reden. Lotte was ook erg druk en hier door loopt alles een beetje uit. Vanaf nu gaan we proberen weer een strakker schema aan te houden.

Maandag

Ontbijt ♥ Kiwi met yoghurt en honing
Lunch ♥ 2 pompoenpitbroodjes met sambal smeerkaas
Diner ♥ Surinaamse kip met rijst
Tussendoor ♥ Snack a Jack, handje noten en een digestive koekje.

Dinsdag

Ontbijt ♥ Drinkontbijt
Lunch ♥ Drinkontbijt
Diner ♥ Kip met champions en parmezaansekaas met pasta
Tussendoor ♥ Pepsels,banaan en een galette koek

Woensdag

Ontbijt ♥ Yoghurt met fruit lijnzaad en matchapoeder
Lunch ♥ 2 bruine boterhammen met kaas en met cervelaat
Diner ♥ 2 broodjes bapao
Tussendoor ♥ banaan, pure chocola en een vanille donut

Donderdag

Ontbijt ♥ drinkontbijt + jus d’orange
Lunch ♥ 2 biobites crackers met smeerkaas
Diner ♥ lasagne met komkommersalade
Tussendoor ♥ jus d’orange, eigengemaakte pure chocolade met cranberry’s

Vandaag begon mijn keelpijn en aan wat ik heb gegeten is gelijk ook te zien dat het een lange werkdag was aangezien ik veel minder heb gegeten als dat ik normaal doe.

Vrijdag

Ontbijt ♥ banaan en jus d’orange
Lunch ♥ niks vanwege de keelpijn
Diner ♥ kip met mosterd en honing
Tussendoor ♥ 2 snack a jacks

Deze dag voelde ik me nog beroerder als de dag ervoor. Mijn manager heeft me dan ook om 1 uur naar huis gestuurd. Wel een plus puntje vanaf deze dag ben ik gestopt met roken en dat ik vandaag dus al 1.5 week!

Zaterdag

Ontbijt ♥ banaan
Lunch ♥ rijstewafel
Diner ♥ broodje Mario dit is een Italiaanse bol met salami chorizo kaas en rauwkostsalade uit de oven.
Tussendoor ♥ drop en zoutjes.

Dit is wat ik deze week gegeten heb. Mijn plan was om de menu’s uit het Bodieboost boek te gaan volgen maar na bereken wat ik kwijt zou zijn aan boodschappen word dat mij te duur. Wel wil ik de 5 groepen gaan volgen die in het boek staan. Dit zijn; zuivel, koolhydraten, eiwitten, groente en fruit.

Van elke groep mag je dan 2 porties per dag en in het boek staat heel duidelijk aangegeven wat de hoeveelheden zijn. Dit kan bij fruit bijvoorbeeld 1 banaan zijn en bij groente een half bord broccoli of een handje nootjes voor je eiwitten. Nu ik dit schrijf ben ik nog steeds ziek dus ik ga dit oppakken zodra ik mij beter voel. Tot de volgende keer!

Follow

Shares 0

1 Comment on Food Diary Pauli #1

  1. Yara
    22 november 2017 at 18:03 (4 weken ago)

    Wat leuk om te lezen! Altijd interessant om te lezen wat andere mensen eten.
    Liefs,
    Yara

    Beantwoorden

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment *